WAAAHNSINNN!

Ich weiß ich weiß....ich spare in letzter Zeit sehr mit meinen posts...aber das wird jetzt geändert: neuer Vorsatz: Ich blogge täglich!
Wird wahrscheinlich nicht immer was Nützliches und Interessantes dabei sein, aber es geht ums Prinzip.

So, was hab ich heute gemacht?
Genau, im Rahmen einer tollen LV hab ich mich radikalisiert- soll heißen: zu meinen Wurzeln bekannt und Mundartgedichte getextet...
und einen Erguss dieser produktiven Stunde dürft ihr jetzt "exklusiv" als meine werte Lesergemeinschaft konsumieren...

In Anlehnung an H.C. Artmann und Michael Thurm- dada is muus

anfein duats mi

d'Feiertog san vorbei
d'Verwaundten haum nix mehr do zu suachn
d'Eltern san a wieda lestig
und s'Lebn geht wieda au

d'Autos foan ham
de Deppaden san untawegs
da Deppadste sonntogsfohra natürlich vor mir
und scho biang ma ei in Richtung Graz

d'luft is hoaß
d'schweißtropfn rinan am Ruckn runta
d'scheiß Klima funktioniert ned
und aufein duats mi- s'lebn und ois

d'orbeit wort auf mi
de dreckige wohnung is a imma nu do
d'oamasn fressn se durch de Kuche
und schon wieda is Montog

d'Feiertog san vorbei
d'Vawaundten haum a nix mehr zu suachn
d'ötan wieda weit weg
und eigentlich is eh ois wurscht

Kommentare

Anonym hat gesagt…
ich habe dich gewarnt
es liest sich noch schlimmer als es sich anhört.
Blogrollverbannung wie angekündigt;-)
Anonym hat gesagt…
*heul*schluchz*wein*
damit kann ich leben- du banause!!